Regulamin i zasady płatności

Apartamentów Gościejów w Wiśle

1. Wszystkie Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba w apartamentach zaczyna się o godz. 15.oo pierwszego dnia pobytu a kończy o godz. 11.00 w dniu wyjazdu.

2. Wszystkie rezerwacje wymagają wpłaty zaliczki na podane w potwierdzeniu konto bankowe. Wysokość zaliczki stanowi cenę pierwszej nocy kosztów pobytu. Pozostałą należność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu Gościa.

3. Do kosztu pobytu w apartamentach wliczona jest opłata serwisowa za przygotowanie apartamentu, którą ustala się na dzień 1 stycznia 2017 na 140,00 zł brutto.

4. Opłata miejscowa w wysokości określonej Uchwałą Miasta Wisły, która w roku 2017 wynosi 2,00 zł/doba za osoby dorosłe oraz 1,00 zł/doba za dzieci, młodzież i emerytów doliczana jest do każdorazowo do pobytu gościa.

5. Potwierdzenie rezerwacji otrzymane bezpośrednio z programu rezerwacyjnego  obsługiwanego przez hotres.pl przedstawia całkowite koszty pobytu, łącznie z kwotą podatku Vat i serwisem apartamentu. Opłata miejscowa płatna na miejscu stosownie do ilości osób wypoczywających.  Podane ceny  są cenami brutto. W usługach noclegowych obowiązuje 8% podatku VAT.

6. Parking/garaż we wszystkich lokalizacjach jest bezpłatny.

7. Klucze do apartamentu wydawane są na miejscu w apartamencie w godzinach ustalonych wcześniej telefonicznie bądź mailowo. Klucze należy oddać zarządcy apartamentu w dniu wyjazdu na miejscu w apartamencie.

8. We wszystkich apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz przebywania wraz ze zwierzętami domowymi bez wcześniejszego uzgodnienia.

9. Apartament może być wynajęty dla maksymalnej liczby osób przedstawionej w prezentacji apartamentu na stronie internetowej.

10. Liczba osób przebywających w apartamencie nie może przekraczać deklarowanej przy dokonywaniu rezerwacji. Goście są proszeni o zgłoszenie zarządcy w dniu przyjazdu ewentualnych zmian w deklarowanej liczbie osób. W przypadku niepoinformowania zarządcy o zmianie liczby osób wynajmujący zostanie obciążony kwotą 150% ceny pobytu.

11. Goście ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone w apartamentach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie/uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak i ich utratę. W przypadku powstania szkody z winy gościa lub odwiedzających go osób, Gość zobowiązuje się do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.

12. Goście proszeni są o powiadomienie zarządcy apartamentu o wystąpieniu szkody.

13. Klucze do apartamentu prosimy przechowywać z należyta starannością w przypadku ich utraty, Gość zostanie obciążony kosztami wymiany wkładki zamka.

14. Sprzęt sportowy typu: narty, sanki, rowery należy przechowywać w wyznaczonym w tym celu miejscu.

15. Dla podniesienia komfortu i bezpieczeństwa wypoczywających gości, prosimy o zachowanie ciszy nocnej, która obowiązuje od godz. 23.00 do godz. 7.00 rano.

16. Korzystanie z naszych usług oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

Zasady płatności

Płatności zadatku za pobyt można dokonywać:

  • przelewem tradycyjnym na konto podane w potwierdzeniu rezerwacji,
  • bezpośrednio ze strony przez bezpieczny system Sofort,
  • pozostała należność regulowana jest w dniu przyjazdu.